Subject: FW: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 16:06:10 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/1448-9

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 24, 2024 3:57 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Vs: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Täiendatud IKÕ-joonisega projektdokumentatsioon on manusesse lisatud.
Võimalusel soovime peatset tagasisidet ja infot edasiste toimingute osas.
Näiteks, kui nüüd projekt sobib, siis kas saame arendusala ehitusloa
taotlusega edasi liikuda vms?

Tänud ette!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

Saatja: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 17. aprill 2024 12:56
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Oleme materjalid üle vaadanud ning peamiselt on materjalid sobivad.

IKÕ plaani osas palume teha korrektuure.

*	Palume IKÕ plaanil kajastad teemaa katastriüksuste nimetused ja
numbrid korrektselt loetavalt, sh et ei oleks kattumis.

*	IKÕ plaani tingmärkides palume kajastada ka kaevu tingmärk. Lisaks
juhime tähelepanu, et IKÕ ala ulatuseks riigitee maaüksustel määratakse
reeglina ala Ehitise horisontaalprojektsiooni välispinnast 1 m ulatuses.
Palume arvestada sh ka kaevude asukohas.

*	Leppemärkides on kajastatud IKÕ seadmise alana ainult roosa
viirutus, kuid asendiplaanil on ka punasega viirutusega ala. Palume
võimalusel ühtlustada, kas teha mõlemad alad roosaks või lisada
leppemärkidesse ka punane ala vms.

*	Palume tabelis kajastada IKÕ ala pindala ruutmeetri täpsusega.

Palume IKÕ plaane täiendada ning edastada kooskõlastamiseks komplektne
allkirjastatud projekti osa, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 15, 2024 8:35 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Tunnen huvi, millal võiksime saada tagasisidet?

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

Viibin lähetuses 18-19.04.2024

Saatja: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 10. aprill 2024 14:45
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: RE: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Tänan edastatud materjalide eest.

Vaatame materjalid läbi ning anname tulemustest esimesel võimalusel teada.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 10, 2024 9:24 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vs: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Täiendatud projekt on manuses. Saime ka kinnitust, et varasemalt oli
geodeedi eksimus. Samuti on manusesse lisatud korrigeeritud geodeesiad.

Jään ootama peatset tagasisidet!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

Viibin lähetuses 18-19.04.2024

Saatja: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ
Saatmisaeg: neljapäev, 4. aprill 2024 18:58
Adressaat: 'Laur Kõiv' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: Vs: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Mul kahjuks ei õnnestunud geodeeti tabada, kuid analüüsides veelkord
kaamerauuringut, siis saab väita, et tõenäoliselt on geodeet toru
läbimõõdu andmisel eksinud, sest kaevuservas on toru ümber olev rant
suurem, kui seda on päriselt toru enda läbimõõt. Kuna projekteerija lähtus
automaatselt projekti koostamisel geodeesiast, siis sellest tulenevalt
tekkis ka viga sisse. Täiendatud projekt on lisatud manusena.

Geodeesia:
<https://www.dropbox.com/scl/fi/mw38f771bvtg1brhgz8zk/Rohuneeme-tee-rne-li
sam-distus-t-nr-9882-3.asice?rlkey=ycnjoj9dunmeuusqargw9fghv&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/mw38f771bvtg1brhgz8zk/Rohuneeme-tee-rne-lis
am-distus-t-nr-9882-3.asice?rlkey=ycnjoj9dunmeuusqargw9fghv&dl=0

Kaamerauuring:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/6d1l4uk8j257nddawdcf5/h?rlkey=7zvim17p52ji
8t5f73rgg9y3z&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/6d1l4uk8j257nddawdcf5/h?rlkey=7zvim17p52ji8
t5f73rgg9y3z&dl=0

Jään ootama peatset tagasisidet!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

Saatja: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 4. aprill 2024 09:20
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: RE: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Tänan kirjutamast.

Informeerin, et projektiga pole jõudnud veel lõpuni tutvuda, kuid olen
põgusalt läbi vaadanud ja tekkis küsimus sademeveetorustiku läbimõõtude
kohta.

Varasemalt teie poolt edastatud materjalides kajastus, et viimasest
kaevust kuni truubini on toru läbimõõduks 250mm, kuid 18.03.2024 esitatud
materjalides on kajastatud toru läbimõõduks viimases lõigus 315mm.

Palume selgitada, kontrollida andmeid ning vajadusel korrigeerida.

Lisaks palume esitada juurde ka mõõdistuse materjalid olemasoleva
sademeveetoru kohta.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 3, 2024 10:15 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vs: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Nagu lubatud sai, siis uurin taas, millal võime oodata tagasisidet? Ka
minu tellija on veidi kannatamatuks muutunud ja olen sunnitud talle
konkreetseid vastuseid anda.

Tänud ette tagasiside eest!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

Saatja: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ
Saatmisaeg: kolmapäev, 27. märts 2024 12:57
Adressaat: Margus Sööt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Koopia: Imre Saar < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Teema: Vs: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Millal me võime oodata Transpordiameti tagasisidet koostatud projekti
osas?

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

Saatja: Margus Sööt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 19. märts 2024 08:27
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Koopia: Imre Saar < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Teema: Vs: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Aitäh tehtud töö eest, väga kena. Valla poolt oleme edasisele suhtlusele
avatud ja valmis maaüksusele kasutusõiguse seadmiseks edasi liikuma. Meie
poolt tegeleb servituudi lepingute sõlmimisega kommunaalteenistuse
juhataja Imre Saar (lisasin tema ka käesoleva e-kirjavahetuse koopiasse).

Margus Sööt
taristu vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 5685 1755

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee

Saatja: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 18. märts 2024 19:37
Adressaat: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Margus Sööt <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Teema: Vs: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Oleme oma parima äranägemise järgi projektdokumentatsiooni koostanud.
Palun tutvuda materjaliga ja anda tagasisidet!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

Saatja: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 13. veebruar 2024 11:16
Adressaat: Margus Sööt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Teema: RE: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Täname edastatud materjalide eest.

Oleme antud teemat veelkord arutanud ning oleme nõus sõlmima sademeveetoru
osas Viimsi Vallavalitsusega vastava kokkuleppe riigitee maaüksusele
kasutusõiguse saamiseks.

Seega palume Transpordiametile esitada olemasoleva sademeveetoru kohta nn
projektlahendus (asendiplaan, pikiprofiil, seletuskiri, IKÕ plaanid).
Kajastada andmed toru kohta kuni truubini. Palume kajastada ka kuidas
sademeveetoru on truupi ühendatud jne (nt fotomaterjalid).

Lisaks palume esitada vastav mõõdistus olemasoleva sademeveetoru kohta.

PS. Geodeetiline alusplaan kajastada piisavas ulatuses, kuid samas peame
oluliseks sademeveetoru kohta esitatud andmeid.

Palume vastavad koostatud materjalid edastada, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Margus Sööt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 7, 2024 12:34 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vs: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Viimsi vallas on sademeveekanalisatsiooni võrgu valdajaks Viimsi valla
ehitus- ja kommunaalosakond. Viimsi vallas on üsna palju selliseid
ajaloolisi sademeveekraave-torusid ja drenaažisüsteeme, millised kulgevad
üle riigimaade/eramaade, kuid konkreetseid servituudilepinguid –
kasutusõigust reguleerivaid lepinguid – selles osas ei ole, kuid tegemist
on ajalooliste sademeveesüsteemidega ja need on osad toimivast
sademeveevõrgust, mis teenindavad suuremaid alasid (selliste süsteemide
kasutust reguleerib Asjaõigusseadus, kinnistuomanikul on selles osas
asjaõigusseaduse rakendamise seaduse kohane talumiskohustus ja vald
sademevee osas võrguvaldaja).

Teen ettepaneku sõlmida vajadusel maaomaniku (Transpordiamet) ja valla
sademeveevõrgu valdaja (Viimsi Vallavalitsus) vaheline servituudileping,
mis reguleeriks edaspidi sademeveetoru kasutamist, töökorras oleku
tagamist ja hooldamist ning edaspidi teeks neid töid siis vald.

Lisainfo
<https://viimsivald.ee/teenused/kommunaalmajandus/sademevesi-ja-kanalisats
ioon/sademevee-arajuhtimine>
https://viimsivald.ee/teenused/kommunaalmajandus/sademevesi-ja-kanalisatsi
oon/sademevee-arajuhtimine

Olemasolev sademeveetoru on kajastatud ka Viimsi valla sademevee
arengukavas Pringi küla asendiskeemil liitumisega eesvooluga K-3.6
(https://viimsivald.ee/sademevee-arengukava):

Lugupidamisega

MARGUS SÖÖT

taristu vanemspetsialist

Viimsi Vallavalitsus | Ehitus- ja kommunaalosakond

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | +372 5685 1755

Saatja: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 7. veebruar 2024 11:52
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Koopia: Margus Sööt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: RE: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Oleme suhelnud antud olemasoleva sademeveetoru osas (joonisel kollasega)
Transpordiameti siseselt ning hetke andmetel Transpordiametil puudub
teadmine toru omandi osas.

Transpordiametil antud sademeveetoru arvel ei ole.

Oleme seisukohal, et tegemist on sisuliselt peremehetu varaga ning seega
saab KOV peremehetuse väljaselgitamise osas vastava toimingu teostada.

Paiknemine riigitee nr 11251 Viimsi-Rohuneeme tee km 2,19 - 2,41
maaüksusel.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 17, 2024 1:05 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Transpordiamet < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Suhtlesin KOV-ga ja nad kinnitasid fakti, et neil puudub samuti
dokumentatsioon, kuna tõenäoliselt on tegu vana rajatisega. Kuna
tõepoolest ei ole alternatiivi sademeveeküsimuses, siis KOV on omalt poolt
nõus torustiku enda alla võtma ja kas või nüüd tagant järgi dokumendid
korda ajama selliselt, et selline lahendus siiski realiseeruks.

Kas oleks võimalik teha alustuseks üks kolmepoolne koosolek, et lepiks
tegevusplaani kokku ja leiaks lahenduse?

Tänud ette!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

Saatja: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ
Saatmisaeg: kolmapäev, 13. detsember 2023 09:25
Adressaat:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Teema: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Paraku tundub, et olen siiski telefoni teel infot pärinud ja jään vastuse
võlgu, kellega ühendust võtsin. See teema oli aktuaalne juuli-september.
Meie esimene eesmärk oli kaamerauuringut vältida ja püüda infot saada
KOV-st ja TRAM-st, kuid seda infot polnud. Seejärel tellisime
kaamerauuringu.

Kahjuks selle arenduse osas ei ole enam ka muid alternatiive sademevee
ärajuhtimise osas ja meile teadaolevalt kõik teised variandid on läbi
proovitud. Immutamine paraku seal piirkonnas ei toimi kõrge
pinnaseveetaseme  ja savikate pinnaste tõttu.

Kaamerauuring:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/6d1l4uk8j257nddawdcf5/h?rlkey=7zvim17p52ji
8t5f73rgg9y3z&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/6d1l4uk8j257nddawdcf5/h?rlkey=7zvim17p52ji8
t5f73rgg9y3z&dl=0

Jään ootama tagasisidet!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee